دانلود وی پی ان برای اندروید: Aspire VPN

Aspire VPN

وی پی ان Aspire VPN یک برنامه رایگان و فوق العاده ساده است که می توانید از آن برای مرور خصوصی و ایمن اینترنت استفاده کنید. وی پی ان جدید Aspire VPN از حریم خصوصی آنلاین شما در برابر تهدیدات آنلاین محافظت می کند و به شما امکان می دهد به وب سایت ها و برنامه های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید.

وقتی از وی پی ان سریع Aspire VPN استفاده می‌کنید، داده‌های شما از VPN امن ما عبور می‌کند و به شما امکان می‌دهد بدون اینکه داده‌ها یا دستگاه خود را در معرض خطر قرار دهید به نقاط اتصال WiFi متصل شوید. فعالیت مرور و اطلاعات شخصی شما از هکرها، تبلیغ‌کنندگان یا چشمان کنجکاو محرمانه نگهداری می‌شود.

از یک VPN امن برای اینترنت خصوصی از هر جایی با خیال راحت استفاده کنید و بدانید که فعالیت آنلاین شما در برابر هکرها، ISP ها و تبلیغ کنندگان ایمن است. WiFi VPN فقط با یک ضربه فاصله دارد – Aspire بسیار سریع و آسان برای استفاده است!

Aspire VPN Aspire VPN Aspire VPN

وی پی ان Aspire چگونه کار می کند:

Aspire VPN for Android یک برنامه واقعاً ساده است که مرور وب و داده های شما را رمزگذاری می کند (آن را غیرقابل خواندن می کند) همانطور که تلفن یا رایانه لوحی شما را ترک می کند. به‌صورت خصوصی و ایمن به نقاط اتصال WiFi متصل شوید تا داده‌های خود را ایمن نگه دارید.

اتصالات خصوصی WiFi VPN را دریافت کنید و داده های خود را خصوصی نگه دارید. WiFi VPN به وب‌سایت‌ها و تبلیغ‌کنندگان زمان دشوارتری برای ردیابی موقعیت فیزیکی و داده‌های اینترنتی شما می‌دهد.

VPN رایگان وای فای که می توانید به آن اعتماد کنید:
عادات اینترنتی شما شخصی است و نباید به کسی اعتماد کرد. Aspire مفتخر است که اولین و تنها سرویس VPN در جهان است که ممیزی سالانه و مستقل شخص ثالث را انجام می دهد. وای فای ایمن دریافت کنید و مطمئن باشید که ما به قول خود برای ایمن سازی اطلاعات شما عمل می کنیم.

ویژگی های Aspire:

  • حفاظت از وب خصوصی
    VPN خصوصی و سریع بدون ورود به سیستم، هرگز.
  •  وای فای ایمن با امنیت درجه گریزلی: Aspire به طور پیش فرض از رمزگذاری قوی AES-256 بیتی استفاده می کند. رمزگذاری ضعیف تر حتی یک گزینه نیست.
  •  VPN خصوصی که می توانید به آن اعتماد کنید: ما اولین برنامه VPN مصرف کننده هستیم که ممیزی های سالانه شخص ثالث و امنیت عمومی را تکمیل می کنیم.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *